Zapraszamy Was na kolejny live – tym razem zajmiemy się tematem obsługi kupującego.
Katarzyna Naskrętt, Rafał Szelenbaum, Jakub Piąstka udzielą Wam prostych odpowiedzi na trudne pytania. Praktycy pośrednictwa, pracujący na co dzień z Klientem kupującym.
Rozmowę poprowadzi Krzysiek Kowalkowski
Będzie o tym:
– dlaczego warto pracować z mniejszą liczbą Klientów
– pracować w modelu: “obsługuje tylko Klienta kupującego”
– pozyskać klienta kupującego
– jak otwarcie z Klientem rozmawiać o naszej usłudze
– dlaczego warto upewnić się, że nie będziemy ‘robić pustych przebiegów’ a nasza praca będzie efektywna
Musisz zobaczyć #4 Rozmowy o pośrednictwie jeśli czujesz, że kupujący ma kłopot z Twoją usługą pośrednictwa, czasem brakuje Ci argumentów w rozmowie z kupującym na temat Twojego wynagrodzenia za usługę pośrednictwa, w końcu jeśli chcesz, żeby kupujący stał się dla Ciebie dostarczycielem nowych Klientów.
Mówimy jak jest, mówimy jak pracujemy.