Zapraszamy do zapoznania się z kolejną Rozmową o pośrednictwie. Tym razem zajmiemy się tematem obsługi kupującego. Opowiemy jak pozyskać pierwszego klienta oraz jak sprawić, żeby klienci do Ciebie wracali.
Postanowiłeś zacząć pracę, jako pośrednik. Z pewnością zastanawiasz się jak wyglądają pierwsze dni pracy agenta. Prawdopodobnie nie wiesz, od czego zacząć i jak pozyskać pierwszego klienta?
Opowiemy, jak my oraz agenci, z którymi pracujemy pozyskali pierwszych Klientów. Czym są zimne telefony i dlaczego warto je wykonywać. Dowiesz się, co to jest farming, generowanie leadów oraz personal branding. Podpowiemy Ci jak sprawić, by Klienci sami do Ciebie dzwonili. Na zakończenie powiemy również, czego nie robić, aby Klienci nie zaczęli Cię omijać.
Prostych odpowiedzi na trudne pytania udzielą Barbara Chalińska, Sylwia Gajek-Zielińska oraz Marek Kloc. Rozmowę poprowadzi Krzysiek Kowalkowski.