Joanna Sokołowska, Barbara Chalińska oraz Tomasz Nowak udzielą Wam prostych odpowiedzi na trudne pytania.
Praktycy pośrednictwa, pracujący na co dzień na poleceniach od swoich Klientów.
Rozmowę poprowadzi Krzysiek Kowalkowski.
Będzie o tym:
– od czego zacząć w pośrednictwie i dlaczego profesjonalna obsługa Kupującego jest pierwszym krokiem do szybkiego rozwoju Twojego biznesu
– czego oczekuje osoba, która dzwoni do pośrednika i szuka nieruchomości
– jak obsłużyć kupującego, który dzwoni do nas w odpowiedzi na naszą ofertę
– za co ma zapłacić kupujący i czy w ogóle ma płacić za usługę pośrednictwa
– co zrobić, żeby kupujący nas polecał i dostarczał nam Klientów
– jak zarabiać więcej dzięki informacjom o rynku i Klientach, którą posiada pośrednik.
Jeśli czujesz, że kupujący ma kłopot z Twoją usługą pośrednictwa, jeśli czujesz, że czasem brakuje Ci argumentów w rozmowie z kupującym
na temat Twojego wynagrodzenia za usługę pośrednictwa, w końcu jeśli chcesz, żeby kupujący stał się dla Ciebie dostarczycielem nowych Klientów
– zarezerwuj 1 godzinę!